Siit leiate vastused kõige sagedamini esitatud küsimustele.
Üldise teabe saamiseks online.ee-s toimunud muudatuste kohta vaadake palun ka seda lehte.
Online.ee on nüüdsest käivitanud uue versiooni. Siin on mõned olulised tähelepanekud:
See juhtub siis, kui parool on salvestatud veebilehitsejas. Sisse logimiseks peate parooli uuesti sisestama.
Kui olete oma parooli unustanud, kasutage ühte järgmistest juhistest (olenevalt teie veebilehitsejast):
Kui eespool olev teave ei aita, klõpsake sisselogimisel lingil „Unustasin parooli“.
Parooli lähtestamiseks klõpsake veebiposti sisselogimislehel lingil „Unustasin parooli“.
Kui see ei tööta, võtke ühendust klienditoega.
Pärast mitmete alternatiivsete võimaluste uurimist on Telia kokku leppinud Norra ettevõttega Inbox.com online.ee e-postiteenuse omandi üleandmises.
Inbox.com on erakapitalil põhinev ettevõte, mis on spetsialiseerunud kvaliteetsete e-postiteenuste pakkumisele. Online.ee e-postiteenus on nüüd reklaamivaba teenus, millel on märgatavad täiustused.
Sõltume oma klientide tuludest, et jätkuvalt seda teenust pakkuda. Tellimuspõhine ärimudel annab meile jätkusuutliku sissetulekuallika, mis võimaldab meil tulevikus investeerida ja täiustada e-postiteenust.
Kuigi paljud meie kasutajad tervitavad uut ja täiustatud e-postiteenust, mõistame, et paljud kasutajad võivad tellimuse lisandumist näha soovimatu muutusena. On olemas alternatiivseid e-postiteenuseid, kus saate registreeruda tasuta e-posti kontoga. Näiteks Google'il ja Microsoftil on märkimisväärne turujõud, mille tulemusel on neil miljardeid e-posti aadresse. See annab neile äärmiselt suure finantsmahu ning võimaluse teenida raha teiste teenuste ja reklaamide kaudu.
Online.ee kliendina osalete interneti mitmekesisuse säilitamises. Meie lubadus oma klientidele on see, et me ei müü teie kohta ega teie e-kirjade kohta teavet kolmandatele osapooltele.
Palun saatke meile konkreetsed näited, kui teil on meilisõnumeid puudu, et saaksime edasi uurida.
Mõne kontakti importimine ebaõnnestus. Me parandame selle, kuid kahjuks võib see võtta paar päeva.
Kui te ei saa krediit- või deebetkaardiga maksta, kontrollige, kas olete lubanud oma kaardiga Internetis oste teha, ja/või võtke lisateabe saamiseks ühendust oma pangaga.
See juhtub siis, kui parool on salvestatud veebilehitsejas. Sisse logimiseks peate parooli uuesti sisestama.
Kui olete oma parooli unustanud, kasutage ühte järgmistest juhistest (olenevalt teie veebilehitsejast):
Kui eespool olev teave ei aita, klõpsake sisselogimisel lingil „Unustasin parooli“.
Parooli lähtestamiseks klõpsake veebiposti sisselogimislehel lingil „Unustasin parooli“.
Kui see ei tööta, võtke ühendust klienditoega.
Online.ee veebilehelt arvutis/Macis:
Online.ee veebilehelt mobiiltelefonis/tahvelarvutis:
Kui olete otsustanud oma konto sulgeda, peate tegema mõned olulised sammud.
Esiteks soovitame teil saata oma kontaktidele uus e-posti aadress, et nad teaksid, kuidas teiega tulevikus ühendust võtta.
Teiseks peaksite veenduma, et värskendate oma e-posti aadressi kõikides avalikes/mitteavalikes registrites ja veebisaitidel (näiteks pangakonto, sotsiaalmeedia jne), kuna te ei pääse enam ligi oma vanale online.ee aadressile saadetud e-kirjadele.
Pärast 8. augustit 2023 ei ole võimalik teie vanu e-kirju uude teenusesse üle kanda.
Kui teil on selle kohta küsimusi, võtke meiega ühendust – aitame teid meeleldi!
Teie e-posti konto on suletud, kui teil polnud 8. augustil 2023 aktiivset tellimust. Pärast 90 päeva möödumist kustutatakse kogu teie postkasti sisu lõplikult.
Online.ee e-postiteenuse pakkumine pole tasuta, see hõlmab majutuskulusid, tehnilist tuge, kliendituge ning muid ettevõtte käitamisega seotud kulusid.
Online.ee-d rahastati varem reklaamide kaudu. Kuna sissetulek reklaamidest on vähenenud ning tulevikuväljavaade on selle jätkuv vähenemine, oleme otsustanud ärimudeli muuta tellimuspõhiseks, mis tähendab, et kõik kasutajad maksavad teenuse eest igakuist tasu.
Tellimuspõhise mudeli kasutuselevõtuga saame stabiilsema sissetuleku, et katta tehniliste ressursside, majutuse, klienditoe ja muud sarnased kulud. Usume, et see on tuleviku jaoks elujõulisem ärimudel, mis võimaldab meil teha vajalikke investeeringuid, et vastata nõutavale funktsionaalsusele, kliendikogemusele ja IT-turvalisusele.
See tähendab ka, et online.ee jääb püsima ning sulgemise ohtu pole (nagu on viimastel aastatel juhtunud mitmete teiste e-postiteenustega).
Mõistame, et mitte kõik ei suhtu sellesse muudatusse soosivalt ning vabandame tekitatud ebamugavuste pärast. Kuid kvaliteetse teenuse pakkumiseks nüüd ja tulevikus sõltume finantsiliselt jätkusuutlikust ärimudelist.
Saate kasutada järgmisi sätteid e-kirjade saatmiseks ja vastuvõtmiseks oma e-posti kliendi/rakenduse abil:
Sissetulevad sõnumid (IMAP):
Hostinimi: mail.online.ee Kasutajanimi: teie täielik meiliaadress Parool: sama, mis varem. See, mida kasutate veebiposti sisselogimiseks. Turvalisus: Port 993 SSL/TLS (või port 143 STARTTLS)
Väljaminevad sõnumid (SMTP):
Hostinimi: smtp.online.ee Kasutajanimi: teie täielik meiliaadress Parool: sama, mis varem. See, mida kasutate veebiposti sisselogimiseks. Turvalisus: port 465 SSL/TLS (või port 587 STARTTLS) Lisainfo:
Märkus iPhone'i kasutajatele: ärge unustage värskendada parooli IMAP- ja SMTP-sätetes. Server nõuab autentimist kasutajanime ja parooliga: jah
Nõuame parooli, mis vastaks teatud nõuetele, et seda pidada piisavalt tugev. Need on:
Võib-olla olete näinud veebimeilis hoiatust nõrkade paroolide kohta. See hoiatus kuvatakse, kui teie parool ei vasta nõuetele eespool kirjeldatud. Kui jah, muutke oma parool.
Hoiatusteadet ei saa keelata.
Mis erinevus on IMAP ja POP3 vahel?
IMAP säilitab e-kirju serveri peal, võimaldades juurdepääsu mitmest seadmest ja sünkroniseerides muudatusi nende vahel. POP3 laeb e-kirjad alla ühte seadmesse ja kustutab need serverist ilma sünkroniseerimiseta.
Miks IMAP on parem kui POP3?
IMAP säilitab e-kirjad turvaliselt serveri peal ja võimaldab neile ligi pääsu mis tahes seadmest. POP3-i kasutades te riskite e-kirjade lõpliku kadumisega, kui nad on kustutatud või teie seade on kahjustatud.
Kas kustutatud e-kirju on võimalik taastada POP3 abil?
Ei ei saa, peale e-posti kustutamist POP3 abil on see igaveseks kadunud. Kasutajatugi ei saa seda taastada.
Kellele sobib IMAP-i kasutamine?
Igaüks, kes kasutab e-posti juurdepääsuks mitut seadet või soovib turvalisemat ja usaldusväärsemat seadistust.
Miks ma peaksin POP3-i vältima?
POP3 ei sünkroniseeri e-kirju ja raskendab juurdepääsu e-kirjadele erinevates seadmetes. Samuti eksisteerib suurem oht, et olulised sõnumid võivad kaduma minna.
Milline on siis parim valik enamiku kasutajate jaoks?
IMAP on parim valik oma turvalisuse, sünkroniseerimise ja kasutatavuse tõttu erinevate seadmete kasutamise korral.
Jah.
Kui teil või teie majapidamises on kolm või enam e-posti kontot, pakume allahindlusprogrammi.
Kui teil on kolm või neli e-posti kontot, peate maksma ainult kahe konto eest. Kui teil on viis või kuus meilikontot, peate maksma kolme konto eest.
Selle allahindlusvõimaluse kasutamiseks võtke palun ühendust meie klienditoega.
Võite igal ajal oma tellimuse tühistada.
Tellimuse tühistamisel säilib teie e-posti konto kogu ettemaksuperioodi vältel, pärast mida suletakse teie e-posti konto.
Tellimuse tühistamiseks või muutmiseks logige sisse oma veebiposti ja klõpsake „Minu konto“.
Kahjuks pakub meie praegune süsteem maksmisvõimalust ainult kaardi abil, seega peate aktiveerimiseks registreerima deebet-/krediitkaardi (Visa/Mastercard)
Konto või tellimuse muudatuste tegemiseks logige sisse oma kontole ja klõpsake „Minu konto“.
Meil on makselahendus Stripe'ilt, ühelt maailma suurimalt maksevahendi pakkujalt.
Teie maksekaardi andmeid hoitakse ainult nende serverites turvalise ühenduse kaudu.
Nagu kõigi veebis tehtavate ja füüsiliste maksete puhul, peaksite ise otsustama, kas usaldate müüjat, kellele te kaardiandmed edastate; alati on hea olla kriitiline.
Siin on mõned suurepärased ettevaatusabinõud:
Võtke meiega ühendust, kui teil on rohkem küsimusi maksete ja turvalisuse kohta.
Jah.
Alates augustist 2023 saate muuta oma tellimuse maksesagedust.
Pakume 1- või 12-kuulist tellimust, selle saate valida jaotises "Minu konto - Tellimus".
Tellimuse muutmiseks logige sisse oma veebiposti ja klõpsake „Minu konto“.
oktoobril 3. deaktiveerime e-posti kontod, millel ei ole aktiivset tellimust. See tähendab, et e-posti kontole ei ole võimalik sisse logida ning sellega seotud e-posti aadressidelt ei saa saata ega vastu võtta e-kirju. Need, kes üritavad suletud kontole e-kirja saata, saavad vastusena veateate.
Järgmise kolme kuu jooksul saab e-posti konto uuesti aktiveerida, esitades salasõna ja alustades tellimust.
Pärast 3 kuud kustutatakse kontod lõplikult. Siis järgneb üheksa kuu pikkune karantiiniajaline periood, mille järel võib selle aadressiga konto uuesti avada.
Enne konto sulgemist saadame mitu meeldetuletust e-posti teel.
Kui teil on selle kohta küsimusi, võtke palun ühendust meie klienditoega.
Lisateabe saamiseks palun tutvuge meie kasutustingimustega.
Fjordmail Technologies AS on nüüdseks muutnud ettevõtte nimeks Inbox.com AS. Üleandmise ajal oli ettevõtte nimi veel Fjordmail Technologies, kuid nüüd on see muutunud. Nimemuutus ei mõjuta meie kliente ega Online.ee meiliteenust kuidagi.
Online.ee kuulub Norra ettevõttele, mis omab ja opereerib e-postiteenuseid mitmes riigis:
Inbox.com AS
Äritunnus (Norra): 920 243 347
Oslo, Norra
© 2024 Inbox.com AS
Kõik õigused kaitstud.
Keeled